Selecteer een pagina

Niet alleen bieden we sinds kort perscommunicatie aan voor onze klanten, eind februari verscheen ook Hummingbirds in de media. Op de website van Het Laatste Nieuws kwam de omzetstijging van marketingbureau Hummingbirds aan bod, net als het nieuws dat heel wat lokale kmo’s zich op de digitale markt storten tijdens de coronacrisis.

Vorig jaar bleek uit een onderzoek nog dat 42 procent van de Belgische kmo’s geen eigen website had. Uit de cijfers van Hummingbirds blijkt dat we in onze regio aan een inhaalbeweging bezig zijn. Ons marketingbureau zag de aanvragen dan ook serieus stijgen.

Zaakvoerster Hummingbirds: “Veel ondernemers ontdekken hoeveel digitale mogelijkheden er wel zijn”

“Het gevoel is dubbel”, zegt bestuurder Mieke De Weerdt in het artikel van Het Laatste Nieuws. “We zijn enerzijds niet blij met de coronacrisis. Het spreekt voor zich dat het voor veel ondernemers moeilijke tijden zijn. Anderzijds is de versnelde digitalisering gunstig voor ons. Veel ondernemers ontdekken hoeveel digitale mogelijkheden er eigenlijk wel zijn.”

“Ondernemers hechten steeds meer belang aan de mobiele versie van hun site, de online vindbaarheid in zoekmachines, eventuele online advertenties en hun sociale media. Zonder gespecialiseerde kennis is het onmogelijk om dat allemaal goed te doen en daar komen wij als professionele partner in het verhaal. Om het goeie voorbeeld te geven, hebben we zelf ook zonet een nieuwe website voor Hummingbirds gelanceerd.”

Interesse om samen met Hummingbirds aan de digitalisering van je onderneming te werken? Samen werken we een plan op maat uit, aangepast aan alle hedendaagse noden van je onderneming. Zo sta je straks ook op de digitale kaart. Tot binnenkort? 

Contacteer ons