Selecteer een pagina

Wist u dat nieuwe klanten u sneller en gemakkelijker vinden aan de hand van zoekmachineoptimalisatie? Bedrijven kiezen vaak tussen SEO of SEA. Maar kiezen is verliezen.

Slim combineren van SEO en SEA

Zorg ervoor dat uw zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachineadvertenties (SEA) gedaan worden door hetzelfde online marketingbureau. Zo kunt u beide marketingaanpakken perfect op elkaar afstemmen. De resultaten van SEA zijn direct merkbaar. Door te adverteren, bijvoorbeeld via Google, zal uw bedrijf het grootste deel van de zoekresultatenpagina beslaan.

Daarbovenop kan een goed uitgevoerde SEO de vindbaarheid van uw website op de rest van de zoekresultatenpagina verhogen. Zo wordt de kans dat nieuwe klanten op uw website terechtkomen een stuk groter. U bereikt immers een groter segment van de markt.

Optimale zichtbaarheid bij zoekmachineoptimalisatie

Een combinatie van SEO en SEA is niet op 1-2-3 gebeurd. Eén van de uitdagingen van effectief adverteren via Google Ads, is het behalen van een zo hoog mogelijke kwaliteitsscore. Dat bereikt u door uw advertenties te laten doorverwijzen naar pagina’s die Google relevant acht. En dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Maar als de SEA-specialist samenwerkt met de SEO-specialist, dan kan de laatstgenoemde ervoor zorgen dat de pagina’s waar de advertenties naar linken relevant zijn voor zowel de gebruiker als de advertentie.

Het resultaat: een goede kwaliteitsscore en hogere online vindbaarheid.

Wenst u meer info rond zoekmachineoptimalisatie? Contacteer ons

.