Selecteer een pagina

Data tracking.

Home » Digital marketing » Data tracking

Maak van anonieme
websitebezoekers
klanten

B2B tracking tool

98 procent van je websitebezoekers doet (helaas) niets. Door anonieme websitebezoekers te herkennen, maak je met onze B2B tracking tool van kijkers wél kopers. Nooit meer wachten op inkomende e-mails, telefoongesprekken of contactpersonen. Smeed het ijzer terwijl het heet is. Gerichte data tracking kan in dit proces een belangrijke rol spelen.

 

Data en lead tracking tool

Je zoektocht naar gekwalificeerde leads eindigt hier

Data-gedreven marketing

Meer inzicht in het resultaat van je marketingcampagnes. Ontvang wekelijks een gedetailleerd overzicht van welke bedrijven je site hebben bezocht, welke pagina’s ze hebben bekeken en hoe lang ze op de pagina’s gebleven zijn.

Data-gedreven sales

We stemmen je mailing af op de inhoud van de pagina’s die de potentiële klanten bekeken hebben. Na het uitsturen van de mail bellen we de prospect op en boeken we een afspraak in. Zo is je marketing nog gerichter en hou je je leads warm.

Data-gedreven strategie

Aan de hand van de data zie je welke pagina’s van je website best converteren. Daardoor kan je de strategie beter afstemmen op je doelstellingen.


Herken je anonieme websitebezoekers

Onze B2B Tracking Tool herkent de bezoekers van je website aan de hand van de IP-adressen. Wij tonen je leads in een handig overzicht met de belangrijke bedrijfsgegevens én contactinformatie.

Maak van kijkers kopers

Een hogere ROI van je website met de B2B Tracking Tool. Je hebt alle informatie die je nodig hebt om websitebezoekers om te zetten in klanten of verkoop nieuwe producten aan bestaande klanten op basis van hun bezoeken.


Verander websitebezoekers in leads

Je kan beginnen met het identificeren van leads door paginaweergaven en terugkerende bezoeken bij te houden.

Meer leads dankzij onze data tracking tool

Meer te weten komen over data tracking?