Remarketing
Bereik een bepaalde doelgroep met remarketing
Gericht adverteren naar mensen die eerder al je website bezocht hebben.
Er zijn veel manieren om meer klanten naar je bedrijf toe te trekken en remarketing is er eentje van.
Mensen die je website al een keer eerder hebben bezocht, kan je benaderen door hen een gerichte advertentie te sturen. Het is interessant en belangrijk, aangezien 98% van de bezoekers je site verlaat zonder een aankoop te doen. Zorg dus dat potentiële klanten later opnieuw een advertentie van je bedrijf zien.
Je hebt zelf ook wel eens advertenties ontvangen op je computer. Heb je bijvoorbeeld gekeken naar nieuwe schoenen en krijg je daarna ineens advertenties te zien van schoenen die je hebt bekeken? Dan valt dit onder de noemer remarketing.
Je kan campagnes voeren via Google in het zoek- of displaynetwerk, of via Facebook en Instagram. Via sociale media kan je bovendien een formulier koppelen aan de campagne zodat je concrete gegevens ontvangt van de potentiële klant. Zo kan je bijvoorbeeld gsm-nummers of e-mailadressen ontvangen.
Voordelen
Bereik je doelgroep
Vergroot je naambekendheid
Budgetvriendelijk
Verzamel alle gewenste klanteninfo
Terug naar overzicht