Grafisch ontwerp

Je eigen huisstijl met een uniek grafisch ontwerp

Hét kenmerk bij uitstek van ieder bedrijf, is natuurlijk het logo. Jouw logo vertelt in één oogopslag waarvoor je staat en dus gaan we graag voor een herkenbaar, strak ontwerp.
Met een visitekaartje laat je jouw gegevens na bij potentiële klanten, maar het is ook een kans om creatief uit te pakken. Zo valt je kaartje meer op en blijft het zeker langer hangen bij je contactpersoon.

We proeven met onze ogen! Welk product je ook verkoopt, het is een must om ook aandacht te besteden aan de verpakking. Een knap ontwerp zorgt sowieso voor een positievere perceptie. Eenmaal, andermaal, verkocht!

Met een brochure wil je jouw doelgroep informeren, maar ook het ontwerp is belangrijk. Een brochure die aantrekkelijk oogt, zal de potentiële klant dan ook veel sneller aanspreken.

Welke zaken kan ik nog laten uitwerken in mijn nieuwe huisstijl? Een betere vraag zou zijn: welke zaken niet? Van reclamebanners tot autobelettering, the sky is the limit. Ontdek hier meer over ons overig marketingmateriaal.

In het dagelijkse leven is het niet simpel om de aandacht van potentiële klanten te trekken, maar op een beurs is dit nóg moeilijker door de grote concurrentie. Met een professionele beursstand in jouw huisstijl maak je het verschil.

Toeters en bellen! Wie een nieuw bedrijf of nieuw product lanceert, kan een event lanceren om deze nieuwigheid voor te stellen. Het is de ideale manier om uit te pakken en heel wat mogelijke geïnteresseerden te bereiken. 

Zin in een samenwerking?