
Groats
Brandingtraject voor Groats
Great oats voor de allerkleinsten, dat is Groats in een notendop. De dames achter Groats hadden met Billiebubs al een eigen merk in havermout, dat verkrijgbaar is in apotheken en speciaalzaken. Groats mikt echter op een breder publiek en wil alle jonge ouders leren kennismaken met een gezond ontbijtalternatief voor de kinderen. Hummingbirds stond mee aan de wieg van het merk, dat momenteel verkrijgbaar is in diverse grote supermarkten.
Na de strategische oefening, werkten wij een logo, huisstijl en packaging design uit die volledig matcht met het verhaal van Groats. Meer nog: onze in-house tekenaar creëerde zelfs eigenhandig de speelse figuurtjes voor de verschillende smaken. Onze grafisch ontwerpers gingen vervolgens aan de slag met de creatieve verpakkingen en flyers, terwijl de copywriter bijhorende baselines uit zijn mouw schudde. Dit alles helemaal in lijn met de storytelling die voor Groats uitgestippeld werd. Eenmaal alle knopen waren doorgehakt, zorgden de webdevelopers ook voor een bijhorende website. Teamwork met hoofdletter T!





