Great oats voor de allerkleinsten, dat is Groats

Great oats voor de allerkleinsten, dat is Groats in een notendop. De dames achter Groats hadden met Billiebubs al een eigen merk in havermout, dat verkrijgbaar is in apotheken en speciaalzaken. Groats mikt echter op een breder publiek en wil alle jonge ouders leren kennismaken met een gezond ontbijtalternatief voor de kinderen. Hummingbirds stond mee aan de wieg van het merk, dat momenteel verkrijgbaar is in diverse grote supermarkten.

Speels character design

Na de strategische oefening, werkten wij een logo, huisstijl en packaging design uit die volledig matcht met het verhaal van Groats. Meer nog: onze in-house tekenaar creëerde zelfs eigenhandig de speelse figuurtjes voor de verschillende smaken.

Groat minds think alike

Onze grafisch ontwerpers gingen aan de slag met de creatieve verpakkingen en flyers, terwijl de copywriter bijhorende baselines uit zijn mouw schudde. Dit alles helemaal in lijn met de storytelling die voor Groats uitgestippeld werd. Eenmaal alle knopen waren doorgehakt, zorgden de webdevelopers ook voor een bijhorende website. Teamwork met hoofletter T.

Outside the sandwich-box

Groats wil zich onderscheiden als gezond ontbijtalternatief voor kinderen. Een initiatief dat - letterlijk en figuurlijk - al heel snel in de smaak viel.

Opgepikt in de pers

Diverse media pikten het ambitieuze verhaal van Groats op en zetten hen in de schijnwerpers. Niet veel later volgden ook de eerste grote supermarktketens.
91
verkooppunten
3
verschillende smaken
+
2500
websitebezoeken in eerste halfjaar

Samenwerken?

Ons team brandt van ambitie om je zaak doelgericht te helpen groeien. We luisteren graag naar jouw ondernemersverhaal.

Maak een afspraak

Interesse om jouw onderneming (digitaal) op de kaart te zetten?
Wees welkom bij Hummingbirds!

Solliciteer nu!

Gewenst

Solliciteer nu!

Groats
Voorwaarden*

    Let's grow together