Remarketing campagnes

Remarketing campagnes

Met remarketing campagnes kunt u adverteren naar een gerichte doelgroep en deze advertenties tonen aan prospecten die onlangs uw website hebben bezocht.

Door uw boodschap te delen met prospecten die al eerder interesse in uw producten of diensten hebben getoond, spreekt u onmiddellijk de juiste doelgroep aan. Ook door bestaande lead generatie campagnes met remarketing te combineren, kunt u het aantal conversies verhogen.

Voordelen

  • Bereik een grotere doelgroep

    Met remarketing kunt u uw kosten verlagen en een grotere doelgroep bereiken.

  • Kies een gerichte doelgroep

    Kies een gerichte doelgroep uit uw sitebezoekers en spreek hen aan met een persoonlijke boodschap.

  • Wees concurrenten voor

    Zorg ervoor dat uw websitebezoekers advertenties van uw producten en diensten zien.

  • Verhoog uw conversies

    Combineer verschillende campagnes en verhoog uw bereik en conversies.

Gericht adverteren met remarketing campagnes

Remarketing is de oplossing om uw websitebezoekers om te zetten naar klanten. Bij een eerste websitebezoek verkoopt u slechts aan 2% van uw prospecten. Dankzij remarketing kunt u ook de overige 98% van uw prospecten overtuigen aan de hand van gerichte advertenties. Bovendien kunt u zelf uw doelgroep kiezen:

  • Advertenties voor bezoekers die uw producten/diensten bekijken
  • Advertenties voor bezoekers die uw producten toegevoegd hebben aan de winkelmand, maar nog niet afgerekend hebben
  • Advertenties voor bezoekers die uw producten al gekocht hebben

Enkele voorbeelden

Remarketing campagnes
Remarketing campagnes