Kwalitatieve leads dankzij campagnes
Het genereren van leads is niet alleen essentieel voor het uitbreiden van je klantenbestand, maar het opent ook de deur naar waardevolle zakelijke kansen.
- Meer kwalitatieve leads: verfijnde targeting en een interessante social media campagne, gekoppeld aan een handig invulformulier zorgen ervoor dat je kwalitatieve leads binnenhaalt voor je business.
- Vereenvoudig mobiel gebruik: de campagnes zijn volledig responsive zodat het nalaten van de contactgegevens vlot verloopt.
- Vraag relevante informatie: met een formulier kan je gericht vragen stellen naargelang de gegevens die je wenst van de klant.
- Versnel je verkoopproces: nieuwe leads kunnen onmiddellijk aan je CRM-systeem gekoppeld worden om het verkoopproces te versnellen.
Doelgericht de juiste leads converteren
Ontdek hoe lead generation jouw onderneming kan stimuleren, betrokkenheid kan vergroten en de weg kan effenen voor duurzame groei.
- Kies je doelgroep: bied je producten en diensten doelgericht aan door de juiste doelgroepen aan je campagne te koppelen.
- Kies je doelstelling: stel effectieve doelstellingen in zoals informatie/offertes genereren, brochures/magazines downloaden, sollicitanten aanspreken …
- Doelgericht adverteren: door de juiste vragen te stellen, kan je je klanten meteen beter van dienst zijn.
- Dynamisch adverteren: target de juiste doelgroep en promoot je producten of diensten aan mensen die eerder interesse getoond hebben.