Strategie chambreren, laten ademen en decanteren
Voor het logo, het kleurenpalet en de typografie wilden we slechts subtiel verwijzen naar de typische wijncultuur en vooral werken rond de authenticiteit, kennis en gastvrijheid die Davinum echt kenmerken. Deze merkidentiteit wekt vertrouwen bij professionals en straalt warmte uit naar particulieren. Op deze manier bouwen we een digitale aanwezigheid uit die klasse ademt zonder afstandelijk te zijn.
Van blanco etiket tot digitaal merkverhaal
Wijn wordt ook wel de godendrank genoemd. Terecht, want je drinkt het niet voor de dorst, maar voor de smaak. Dat is exact de idee waaruit het merkverhaal van Davinum is gegroeid: een wijnhandel die geen flessen slijt, maar beleving in de vorm van tastings en consulting. Tot zover de briefing. Aan Hummingbirds om dit te vertalen naar huisstijl waar de passie voor druivensoorten en wijnjaren van af druipt en een user-friendly website die goed rankt in de wijnranken van het internet.
2024: een zeer goed website-jaar
Het resultaat is een overzichtelijke en responsieve website waarop je relevante informatie vindt, maar die ook als tool dient om events te organiseren waarbij je bijvoorbeeld wijnen kunt proeven in aanwezigheid van de wijnboeren. Door te inspireren creëren we een digitale omgeving om te converteren met duidelijke CTA’s, seo content en mogelijkheden om de website verder uit te breiden. We zijn onze samenwerking gestart in 2024, tot dusver een excellent jaar voor webdesign en development.