Authentieke uitstraling als centrale waarde

Karro is een gloednieuw merk dat keukenhanddoeken en andere toebehoren voorziet voor horecazaken. Hummingbirds stond mee aan de wieg van Karro, van namesearch en huisstijl tot het uitbouwen van de webshop.

Het ontstaan van Karro

De naam Karro is afkomstig van het retro ruitjesmotief - 'carreau' in het Frans - dat veel van de handdoeken bevatten. Door de alternatieve schrijfwijze oogt het echter vernieuwend en fris. De namesearch maakte deel uit van de strategische oefening die wij voor Karro hebben uitgewerkt. De samenwerking kreeg daarna een vervolg met professionele fotoshoots, het uitwerken van de webshop, opmaak van mailings, social media campagnes, Google Ads ...

Retro stijl

Alle communicatie van Karro straalt authenticiteit uit. Het merk staat dan ook voor een vintage stijl, met kwaliteit en karakter als centrale waarden.

Maar toch modern

Hoewel de look & feel retro is, werkt de webshop van Karro op een hypermoderne manier. Zo kunnen de producten 24/7 vlot besteld en geleverd worden.

Samenwerken?

Ons team brandt van ambitie om je zaak doelgericht te helpen groeien. We luisteren graag naar jouw ondernemersverhaal.