Project marketing van strategie tot oplevering
Als projectontwikkelaar heeft Smarthome erg uiteenlopende projecten. Zo is het ene bijvoorbeeld toegankelijk en dichtbij een stadscentrum, maar een ander eerder luxueus en gelegen in de natuur. Daarvoor is dan ook een andere aanpak nodig.
Voor projecten zoals Monile, Morris en Koorn ging Smarthome te rade bij Hummingbirds voor een strategische aanpak. Wij tekenden de ideale doelgroep uit, bedachten een passende naam voor de projecten en verzorgden ook de overige communicatie.
Denderlink
Denderlink vormt een link tussen het nieuwe Denderpark en het centrum van Denderleeuw. Die connectiviteit van het project zie je ook in de branding, waarbij eveneens oog is voor de groene omgeving.
Monile
De naam Monile kan je lezen als 'mon île' ofwel 'mijn eiland' in het Frans. Het futureproof project vormt dan ook een uniek groen eiland in het centrum van Europa, aangezien Haren vlakbij Brussel gelegen is.
Morris
Verschillende doelgroepen kunnen stijlvol én comfortabel wonen in project Morris. Een echte thuishaven langs de Dender in Erembodegem. De naam Morris is overigens een knipoog naar het personage uit de boeken van Louis Paul Boon, die in de regio woonde.
Koorn
Koorn verwijst naar de natuurlijke, landelijke ligging van het charmante project in Denderhoutem. Deze troeven, net als de toegankelijke en energiezuinige insteek, herkennen we ook in de branding.