Selecteer een pagina

Marketing- en salesplan.

Home » Strategie » Marketing- en salesplan

Het opstellen van een effectief en doelgericht plan.

Alles begint bij het opstellen van een duidelijk plan. Het heeft weinig zin om maar wat aan te modderen, zonder enige structuur. Vroeg of laat gaat dit je zuur opbreken. Wanneer je vooraf een duidelijk marketing- en salesplan opstelt, maximaliseer je de kans op succes.
Bij Hummingbirds hebben we de juiste experts in huis om je hierbij te helpen. Wij richten ons op het formuleren van een duidelijk, specifiek plan.

Dit plan hangt bijvoorbeeld af van de doelgroep waar je je op richt, de markt waarin je je bevindt en de mogelijkheden die je tot je beschikking hebt. Alles is erop gericht om uiteindelijk resultaat te behalen.

Bepaal je doelstellingen.

Allereerst is het belangrijk om de doelstellingen van je bedrijf te vertalen richting marketing- en salestargets. Wat hoop je precies te bereiken? En binnen welke periode moet dat gebeuren? Door aan de hand van een strak plan te werken, breng je een bepaalde structuur aan in je doelstellingen.

Je weet daardoor precies hoe je ervoor staat na een bepaalde periode. Wanneer je je doelen wel of juist niet hebt bereikt, kun je aan de hand daarvan weer vervolgbeslissingen maken.

Wij analyseren en sturen bij waar nodig.

Uiteraard is het analyseren en bijsturen van doelstellingen ook onderdeel van ons takenpakket. We werken graag langdurig met je samen om dit in goede banen te leiden. Zo bestaat een marketing- en salesplan echt uit een langdurig proces.

We zien namelijk vaak dat een bijstelling af en toe nodig is om de efficiëntie van een plan ook over een langdurige periode maximaal te houden. Meespelende factoren veranderen steeds . De meest meedenkende bedrijven zijn vaak het beste voorbereid op specifieke veranderingen. Dit stelt je in staat om altijd goed te blijven presteren.

Behoefte aan een gedetailleerd, effectief marketing- en salesplan? Hummingbirds staat direct voor je klaar.

Social media marketing

Behoefte aan een effectief marketing- en salesplan?